Tekil Mesaj gösterimi
Alt 27-06-2009, 00:48   #1 (permalink)
soydan
Üye
 
Üyelik tarihi: Jun 2009
Mesajlar: 2
Teşekkür: 0
0 Mesajda 0 kere teşekkür edildi
Standart Amerikadan Optik Malzeme Satın Almak ?


Herkese Merhaba,

Ben Amerikadaki bir firmadan optik malzemeler satın aldım.
(Lazer Kesim Makinemde kullanılmak üzere Lens ve yansıtıcı ayna)

Ürünlerin HSCODE : 9001.90.1000 Aynı üründen 4 adet aldım

Web üzerinden Kredi Kartı ile ödeme yaptım.

Amerikalı Firma, Fedex Aracılığı ile ürünlerimi gönderdi.

Ürünler Bugün geldi ve Fedex bana bir ihbarname gönderdi.
(Sipariş Ettiğiniz ürün Havalimanı Gümrüğünde Kalmıştır şeklinde bir yazı gönderdi ve konşimento evraklarını teslim almamı isteyen bir bir ihbarname gönderdi.. Konşimento Ücreti 150 TL)

Ayrıca bu ihbarname ile beraber Proforma İnvoice Faturasıda geldi

Amerikalı Firmanın Kestiği Commercial invoice Faturada bugün posta aracılığıyla elime geçti.

Faturadaki Toplam Tutar Nakliye dahil 313 $ (FOB olarak yazılmış)

Şimdi ben bu konşimetoyu ve faturaları alıp Pazartesi sabahı Yeşilköy Gümrüğüne müracaat edersem Malzemeyi kendim çekebilirmiyim ve ne kadar vergi ödemem gerekir.. Yoksa vekalet verip işlemleri Gümrük Müşavirinin yapması daha mı doğru olur ?

Acil Cevap verirseniz çok sevinirim. Teşekkürler..
soydan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Facebook ile paylas
 




Şu Anki Saat: 15:53
© Copyright 2006-2017 GümrükForum
A vBSkinworks Design