Tekil Mesaj gösterimi
Alt 01-02-2013, 11:45   #1 (permalink)
kaptanedi
Üye
 
Üyelik tarihi: Feb 2013
Yaş: 37
Mesajlar: 2
Teşekkür: 0
0 Mesajda 0 kere teşekkür edildi
Standart gümrüğe takılan ürün


türkiyeden aldığım bilgisayar parcasını arızalandığı için hollanda corsair firmasına gönderdim , daha doğrusu onlar ups kargo ile benden aldılar ücretsiz olarak fakat ürün değiştirilip bana geri gelirken günrüğe takıldı gümrükteki memura ürünün faturasını ups kargonun ürünü benden aldıgı belgeleri teknik servisle olan yazışmalarımı gönderdim. ama olumlu sonuç alamadım.. ne yapabilirim..
kaptanedi isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Facebook ile paylas
 




Şu Anki Saat: 12:09
© Copyright 2006-2012 GümrükForum
A vBSkinworks Design