Tekil Mesaj gösterimi
Alt 01-09-2008, 16:38   #1 (permalink)
musasirma
Üye
 
Üyelik tarihi: Sep 2008
Mesajlar: 4
Teşekkür: 0
0 Mesajda 0 kere teşekkür edildi
Standart Turkiyede calisirken kullanilacak ekipmanlarin ABD'deki sirketten sahsa yollanmasi


Merhabalar,
Amerika'da bir sirkette yazilimci olarak calismaktaydim ve Agustos ayinda Turkiye'ye geri dondum ancak Amerika'daki sirketimle Turkiye'den calismaya devam ediyorum (sirketin Turkiye'de bir ofisi yok bu yuzden evden internet uzerinden calismami surdurmekteyim).

Bu durumda sirketim Amerika'daki ofiste yazilim gelistirme ve test amacli kullandigim server (bilgisayar) ve telefonlarimi (bu telefonlar da servera entegre edilip kullaniliyor) Turkiye'ye adima yolladi ancak faturada bu server ve telefonlar kullanilmis olarak gozukuyor. Uzerlerinde herhangi bir CE isareti yer almiyor. Ayrica telefonlarin uzerinde marka model ve tiplerini belirten etiketlerin de eksik oldugunu ogrendim.
Ayrica malzemeler bir sirket adina degil de sahsim adina gelmis oldugu icin gecici ithalat durumu da soz konusu degil.
Yani su anda sanirim ekipmanlari gumrukten herhangi bir sekilde gecirmem mumkun degil.

Sizlere sorum su:
- Sirketimle kontratim Aralik ayinin sonuna kadar devam edecek ancak bu tarihten sonra da kontratimin uzatilmasi olasi. Yani mumkunse gonderilecek ekipmanlari temelli Turkiye'de barindirmak istiyorum (ancak ekipmanlari gecici olarak gumrukten gecirebilmeye de raziyim zira Turkiye'de calismak icin bu ekipmanlara mutlaka sahip olmam gerekli).
Bu durumda bana tavsiyeleriniz nelerdir?
Amerika'ya ekipmanlari geri yollarsam, bu ekipmanlar Turkiye'ye tekrar yollanmadan once (ki sanirim bunlari adima yollamak zorunda kalacaklar) hangi degisiklikler yapilmali, hangi belgeler ekipmanlarla birlikte yollanmali?

Simdiden ilgilendiginiz icin cok tesekkur ederim.
Saygilar,
Musa SIRMA
musasirma isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Facebook ile paylas
 




Şu Anki Saat: 09:48
© Copyright 2006-2012 GümrükForum
A vBSkinworks Design