Tekil Mesaj gösterimi
Alt 09-10-2008, 18:16   #1 (permalink)
rexx
Üye
 
Üyelik tarihi: Oct 2008
Mesajlar: 12
Teşekkür: 0
1 Mesajda 2 kere teşekkür edildi.
Standart ihracat yapılan ülkelerde malınızın garanti sorunları ile ilgili


Arkadaşlar sorum şöyle;
Diyelim ki B2B sitelerinden müşteri buldunuz ve bu işi freelance olarak yapıyorsunuz yani müşteriye istediği ürünü tanıdığınız bir şirket üzerinden ihrac ettiniz.
Mesela diyelim; ayakabı, giysi, süs eşyası vs olsun..
İthalatçı ürünü aldıktan sonra ülkesindeki müşterileri bizim ürünümüzle ilgili olarak kendi ülkelerindeki tüketici kanunlarına göre garanti sorunları yaşasın ve dolayısıyla tüketicinin malı iade vs gibi taleplerde bulunurlarsa, bu durumda zor durumda kalan ve sattığımız ürünlerle sorun yaşayan ithalatçının bize ne gibi yaptırımları olur ve bu gibi sorunlar eğer sözleşmelerle belirlenmemişse ve problem yaşanmaya başlamışsa sonradan nasıl çözümlenir?

Yada en başından bu konulara nasıl yaklaşılır?
rexx isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Facebook ile paylas
 




Şu Anki Saat: 01:27
© Copyright 2006-2012 GümrükForum
A vBSkinworks Design