Gümrük Forum - gümrük ithalat ihracat dış ticaret lojistik forum
 
Tekil Mesaj gösterimi
Alt 09-03-2009, 11:24   #2 (permalink)
ZAFER BULAM
Genel Yönetici
 
ZAFER BULAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jan 2009
Nerden: İstanbul
Mesajlar: 782
Teşekkür: 1
128 Mesajda 162 kere teşekkür edildi
ZAFER BULAM - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart RE: Satış Sonrası Yeterlilik ve Garanti Belgesi


Alıntı:
incubo´isimli üyeden Alıntı
Merhaba,

Satış Sonrası Yeterlilik ve Garanti Belgesi almak için yapılması gereken işlemler ve gereken belgeler ile koşullar nelerdir?

İyi çalışmalar

Merhaba,

İthalinde GARANTİ BELGESİ alınması öngörülen mallarla ilgili olarak belge müracaatından önce, SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK BELGESİ almak gerekir.

Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi almak için ;

İthal edilecek malın cins ve niteliklerine göre değişen, TSE belgeli yetkili servislerle servis sözleşmesi yapıldıktan sonra, Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi onaylanır ve akabinde Garanti Belgesi için müracaat edilir.( Sanayi ve Ticaret Bakanlığı)

Sözleşme yapılması istenilen servis ağı genelde; 7 bölgede ( her bir bölgede asgari 1 olmak üzere) toplam 21 adettir.

Bu konuda yardım isterseniz , tarafıma ulaşabilirsiniz.

Saygılarımla,
__________________
Zafer Bulam
Gümrük Müşaviri-Eğitmen
0(532) 446 62 44
zbulam@hotmail.com
ZAFER BULAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla Facebook ile paylas
 




Şu Anki Saat: 19:34
© Copyright 2006-2017 GümrükForum
A vBSkinworks Design