Gümrük Forum - gümrük ithalat ihracat dış ticaret lojistik forum
 
Exclamation çift anadal vs yabancı dil



merhabalar herkese,

iki önemli sorum olacak hepinize.

öncelikle uluslararası ticaret okuyan bir öğrencinin iktisat ya da işletmeden çift anadal yapması ileride ona ne gibi kazançlar sağlar? çift anadal için uğraşmak mantıklı mıdır ? yoksa ortalamaya yoğunlaşıp mezun olunca yüksek lisans mı yapsa daha kazançlı olur? bu konuda fikirlerinizi öğrenmek istiyorum.

diğer sorum şu;

yine bir uluslararası ticaret öğrencisi hangi yabancı dilleri öğrenmeli? yani bundan 5-6 yıl sonra gelecek görülen ve önemini yitirmeyecek olan diller hangileri?
yani neticede gelecekte elbette ne olacağını bilemiyoruz ama hangi dil öğrenilmeli bu konuda sizin tavsiyeleriniz neler?

şimdiden çok teşekkürler, iyi günler

customs turkey, eu customs code turkey, inward processing turkey, import turkey, export turkey, cutoms duty turkey, customs legislation turkey, import tax turkey, hs code turkey, customs clearance turkey, customs tax turkey, additional cusotms tax turkey, VAT rate turkey
Standart Cevap: çift anadal vs yabancı dil

- bence yüksek lisans daha verimli ve kazançlı olur
- eğer yazma, dinleme ve konuşmada süper bir ingilizcen yoksa diğer bir yabancı dil öğreneceğine ingilizceni çok iyi duruma getirmek için uğraş derim, çok şey kazanırsın. Süper ingilizce'den sonra rusça ve/veya arapça ciddi bir avantaj bence...
Standart Cevap: çift anadal vs yabancı dil

yüksek lısans derım elbette ama oncelıkle kendıne su soruyu sor ben hangı ısı yapmak ıstıyorum eger dıs tıcaret devam etmeyı dusunuyosan sevıyosan hıc dusunme ama ılerde farklı alanlarada gecebılırım dıyosan 2 ana dal ı tercıh et dıl konusundada gelecek hakkında pek bısey kestıremıyorum daha dune kadar super guc amerıkayken sımdı cın gelıo bılemeyız ama sunu soyleyebılırım ıngılızceden sonra turkeye uluslararası bazda almanca cok gereklı cunku tıcaretımızın neredeyse tamamı avrupa bırlıgı ulkelerıne serbest dolasımdan dolayı kı avrupa bırlıgının yarısı almanca konusuyo hollanda luksenburg ısvısre alamanya aklıma gelenler bu nedenle cok gereklı oluyo ben japonca ya yoneldım zevklı bı dıl cokta kolay ogrenmek ama tıcaret olarak pek bı faydasını goremededım dıyebılırım

Non-preferential origin of goods, Customs Tariff and Tariff, Classification of Goods , Value of Goods for Customs Purposes, Inward processing , Customs Warehousing Procedure, Temporary importation, Free Zones, Postal Customs Formalities, Penalties to be charged on operations that result in tax loss

Cevapla
Yeni Konu aç
Seçenekler Arama

ffreply




1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143